Reklama i na oděvu 

Reklama i na oděvu 

By 0 Comment 19. 10. 2020

Tvůrci reklam se s tím moc nemažou a dají reklamu tam, kam si to žadatel nebo chcete-li inzerent přeje. S hranicí vkusu si nedělají starosti, žadatel to tam chce, tak to tam budete i kdyby to bylo hloupé. Několikrát mne napadlo, proč třeba není reklama na fraku dirigentově. Schází divadlu peníze? Nuže dirigent je přece skoro stále k publiku zády. Proč mu tam nedat reklamu nějakého sponzora? Myslím, že by to divadlu, nebo jen hudebníkům přineslo nemalý zisk.  

triko s reklamou

Je samozřejmě více oděvních prvků, kde by se reklama moc nehodila, nedokáži si například představit útlou dívenku v tanečních. Na sobě nové šaty a na nich reklama. Nejlépe třeba na pánskou ochranu, to by byla bžunda.  

Reklamní textil prostě láká, protože se nosí a dostane se až do míst nevídaných. Takže se reklama na malou českou firmu, o které skoro nikdo neví klidně dostane třeba na Nový Zéland, protože tam majitel trička přicestoval a strávil pár dní. Proto se tato forma reklamy dělala a dělat bude.  

Kdysi pradávno, když zde ještě běhali po našem státě komunisté, mít na sobě triko s reklamou se rovnalo zločinu vraždy. A mít tam západní hudební skupinu to už byl zločin proti státu, neb poklonkování západu se tehdy hojně používalo a byly s tím jen a jen problémy. Dnes tomu tak již dávno není a nemáte-li na mikině zrovna hákový kříž, je to každému srdečně jedno, co to tam vlastně máte. V tomto jsme tedy demokraticky hodně pokročili.  

Triko

Reklamní textil je tedy takovým propagačním materiálem pro firmu, která tak má možnost za levný peníz ukázat celému světu, že zde je a že je k možné si u ní něco zakoupit, či si nechat cokoli vyrobit. Od špendlíku až po lokomotivu, jak je ctěná libost.  

Zvažte i vy, pokud máte firmu, tuto formy reklamy a klikněte na link nahoře. Uvidíte, že tak svou firmu pozvednete o velký kus výše. A za to už ten pokus stojí ne?